Monday, April 11, 2016

Nädalavahetus Hollandis ja Brüsselis

Laupäeva varahommikul startisime autoga oma teekonda Hollandisse. Seal veetsime kenasti erinevaid poode ja teisi asutusi külastades pool päeva ja edasi sõitsime juba Brüsselisse, kus saime kokku Gerliga ( minu nõbu ). Ta on Brüsselis lapsehoidja ja elab oma korteris, seega saime tema juures ööbida. Seal oli ka Gerli eestlasest sõbranna Karolin. Tõime asjad tuppa ära, ja hakkasime Belgia veine degusteerima, et õhtul välja minna. Kella üheksast hakkasid tüdrukud end sättima ning jõudsime kenasti 21.41 bussile. Võinoh, tegelikult jooksime bussi peale jälle, sest ukse ees selgus, et buss ikkagi tuleb 3-minuti, mitte 15-minuti pärast nagu me arvasime. Roostersis oli baari sünnipäev, said viie aastaseks, seega oli selline suurem möll, tantsutüdrukud ka ja meie tantsisime ka tantsutüdrukutega, jõime baaris veidi veel veini. Pidu oli tore.
Veini kollektsioon
Peol

Das ist Holland

Hommikul ärkasime juba 10 paiku. Jalutasime õue, bussi peale ning sõitsime Parlamenti, käisime me vaatamas Eesti lippu ning Parlamendis sees, mis oli väga lahe, sest nii audiogiid kui ka kõik raamatud, paberid ja muud infolehed olid eesti keeles. Parlamendis näidati meile Euroopa Liidu ajalugu, kuidas see tekkis, kuidas tekkis euro, kuidas riigid järjest liitusid, mis on murepunktid, mis tugevused, oli 360-kraadi parlamendiistungi vaatamine, sai tutvuda erinevate riikidega ja kuulata lugusid inimestest, kes Euroopa Liidus elavad. Väga huvitav oli.

Pärast paari tundi Parlamendis, jalutasime kaks kilomeetrit linna, käisime kuningalossi juures, kohtumaja juures, vaatasime vaadet, leidsime mingi väga laheda turu moodi asja, kus sai palju asju odavalt, telefonikorpuseid, salle, kellasid, kotte, kübaraid ja nii edasi, mida iganes tahtsid, kõik oli olemas.Edasi jalutasime pissiva poisi juurde, ostsime makrooni ning jalutasime siis pissiva tüdruku juurde, läbi raekoja platsi.
Kuningalossi aed

Raekojaplats

Kuningas on kodus (lipp lehvib)

Kuskil 19 ajal alustasime oma sõitu Saksamaa suunas. Belgias on meie arvates väga halb autosõidu kultuur, pidevalt keeratakse lihtsalt ilma suunatuld kasutamata ette ning sõidetakse mõlemal rajal alla lubatud piirkiiruse. Väga suur rõõm oli kui jõudsime autobahni peale, siin osatakse palju paremini sõita ja teed on ka 3 realised.
Täna käisime jälle tööl, seal midagi põrutavat vahepeal juhtunud ei ole. Täna andsime oma paberid meid vastuvõtnud kooli töötajale kes pidi need allkirjastama ja kolmapäeval meile tagasi andma.